2012. április 19., csütörtök

Jegyesoktatás

A múlt héten pénteken voltunk jegyesoktatáson. Több esküvős blogon olvastam, hogy a jegyesoktatások csoportosak. Bevallom, ettől kicsit féltem. De szerencsére a mienk nem ilyen. Mi négyszemközt - vagyis hatszemközt - találkoztunk a lelkészünkkel. Ami szerintem sokkal személyesebb, mivel így csak velünk foglalkozik. Az első találkozásról magunkról kellett mesélnünk. Most, a második alkalommal kaptunk tőle egy "házassági tízparancsolatot". Erről beszélgetünk ezeken a jegyesoktatásokon. Ez tulajdonképpen azt foglalja magába, hogy mi kell a "tökéletes" házassághoz, csak egy kicsit vallási megközelítésből. Ami nekem a legjobban tetszik, hogy a lelkész is nős, van két lánya, így nem olyan ember prédikál a házasságról, akinek ebben nincs tapasztalata.
A harmadik jegyesoktatáson már a szertartás menetét beszéljük át. Kíváncsi vagyok rá, mert - be kell valljam - annak ellenére, hogy evangélikus vagyok, még soha nem voltam evangélikus esküvőn. A lelkész meg is említette, hogy most szombaton lesz egy esküvő itt a templomba, s ha gondoljuk menjünk el. Úgyhogy, munka után irány a templom. :o)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése