2012. február 8., szerda

Mindenféle

Tegnap délután megvettem a menyasszonyi cipőt, amit két hete kinéztem. Mázlim volt, mert abból a színből és méretből ez volt az utolsó, hát én gyorsan le is csaptam rá. Amúgy is meg kellett vennem a ruhapróbához, ami ma délután lett volna, de a varrónő felhívott, hogy áttehetnénk-e holnapra. Már nagyon kíváncsi vagyok, hogy milyen lesz.
Íme egy kép a cipőmről:
A múlt héten megvettem a nyakláncot és a fülbevalót is a ruhámhoz. De lehet, hogy majd egy másik fülbevalót. Majd még meglátom.

Tegnap este találkoztunk az egyik vőféllyel is, akit kinéztünk. Nagyon szimpatikus volt. Teljesen átbeszéltük a nagy nap eseményeit.
Van még két vőfély-jelöltünk, akik a videók alapján szimpatikusnak tűnnek, viszont mind a ketten kaposváriak. Ezzel még önmagában nem is lenne gond, mert a kért honorárium tartalmazza az útiköltségüket is. Viszont egy személyes találkozóra mindenképpen le kellene mennünk, de mostanában sajnos idő szűkében vagyunk. Mindenesetre, nincs sok időnk gondolkodni.

Jelenleg még a fotós és a videós kérdése van napirenden, illetve a meghívókat is meg kellene már rendelnünk. Ez az, ami még nehéz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése